Thursday 23 November 2017

Przeprowadzka średnia cena w sap sd


Często zadawane pytania dotyczące zarządzania materiałem SAP P: Jak mogę rozszerzyć cały materiał na nowy zakład. Odp .: Program SAP - RMDATIND służy do tworzenia rekordu danych podstawowych aktualizacji. P: W jaki sposób możemy trwale usunąć materiały z Material Master A: Użyj transakcji MM70 - Material Master-Other-Reorganization-Material-Choose. Zbuduj wariant z zakresem wyboru rekordów danych podstawowych materiału, które zostaną wybrane do usunięcia i zachowaj parametry przebiegu. Wykonać. Użyj transakcji MM71 - Material Master - other - Reorganization-Material-Reorganization Zbuduj drugi wariant Zachowaj parametry przebiegu i wykonaj. Ważne jest również usunięcie zapisów ręcznie z rekordu informacyjnego, PO, PR, rezerwacji itp., Aby możliwe było pomyślne usunięcie materiału. P: SAP podaje jedynie średnią ruchomą wartość dla bieżącego, poprzedniego okresu i poprzedniego roku. SAP nie dostarcza raportów o transakcjach, które dostarczą średnią ruchomą dla danej daty. Jak mogę zgłosić średnią cenę ruchomą dla materiału nr 10000000 w zakładzie 0001 4 lipca 1998. Odp .: Wypróbuj jedno z poniższych rozwiązań: 1. Zmień poziom aktualizacji struktury (S031) na dzienny. W LIS dostępna jest łączna wartość i całkowite zasoby. Podziel wartość według stanu magazynowego. Jest możliwe obliczenie tego dynamicznie po uruchomieniu analizy i wyświetlenie wyniku. 2. Stwórz swoją własną strukturę w LIS i wypełnij ją, kopiując średnią kroczącą z mastera materiału za każdym razem, gdy dojdzie do transakcji. Będziesz miał dane o tych dniach, w których doszło do transakcji. P: Zdefiniowaliśmy wszystkie zmienne dla materiałów. Jednak gdy spróbuję użyć MAT1 materiału MATK, dostaję odpowiedź Nie znaleziono żadnych możliwych wpisów. Dlaczego A: Matchcode i. d. B, materiał według wykazu materiału ma warunek wyboru dla pola STLNR NE. STLNR jest numerem BOM powiązanym z materiałem w tabeli MAST. Stąd komunikat - brak możliwych wpisów. wyskakuje, jeśli nie ma żadnych zestawień materiałów powiązanych z Twoimi numerami materiałów. Otrzymasz kody zapałek, o ile powiązany z nimi materiał ma przypisany numer BOM. P: Zaznaczenie obiektu o kodzie dopasowania jest domyślnie ustawione na identyfikator kodu matematycznego B. Chciałbym zmienić na materiał M według opisu Co to jest rozwiązanie A: Naciśnij strzałkę w dół na polu numeru materiału i wyświetlony jest kod dopasowania B, naciśnij F5 dwukrotnie kliknij kod dopasowania ID M, a następnie naciśnij F6. Ustawi to kod M jako domyślny. P: Mamy jednego mistrza materiału. X i jednostka miary to szt. I dwa numery seryjne. A, B W tym materiale wykonujemy dwa pierwsze POS PO materiały X. 1 szt. Cena 100 (użyjemy numeru seryjnego A) Druga PO wywołuje materiał X. 1 szt. Cena 250 (użyje numeru seryjnego B) Przyjęcie towaru odbywa się i wypełnianie numeru seryjnego dla pierwszej PO z A i drugiej PO z B. Chcemy przenieść materiał X numer seryjny A do innego zakładu i chcieć wycenę tego materiału jako 100. Jak możemy to zrobić. Odp .: Użyj wyceny split. Zapasy mogą być odbierane w oddzielnych magazynach. Przeniesienia zapasów można dokonać z komórki lokacyjnej do innego zakładu lokalizacji magazynowej. P: Chcemy zmienić obliczenie średniej ruchomej ceny. Wiemy, że to samo dotyczy MBEW-VERPR i dwóch transakcji do rozważenia - MRHR, MB01. Czy istnieje transakcja mająca na celu zmianę MAV lub wszystkich miejsc, w których jest ona potrzebna? A: Wszelkie wpływy lub emisje towarów (w przypadku materiału wycenionego) zmieniają średnią ruchomą cenę w zależności od typu wyceny stosowanego przy księgowaniu emisji towarów. Musisz przejść przez wszystkie transakcje związane z tymi przykładami: Materiał X stosuje wycenę podziału według pochodzenia: Malezja. MAV 60 USD - całkowite zasoby 100 jednostek Indie: MAV 50 USD - całkowite zasoby 200 sztuk Całkowite zapasy 300 sztuk MAV 53.33 Tutaj. kwestie dotyczące towarów będą miały również wpływ na globalną MAV, mimo że nie zmieniają MAV z kraju pochodzenia. P: Jaki jest pożytek z konfigurowalnego materiału. Odp .: Materiał konfigurowalny jest przydatny, jeśli masz dużą liczbę kombinacji części, które wchodzą w skład produktu. Oznacza to różne permutacje i kombinacje części dla tego samego materiału. Jeśli zachowujesz unikalny kod materiału dla każdej kombinacji. potrzebujesz dużej liczby numerów materiałowych. KMAT może być używany w takim przypadku, w którym zachowuje się tylko jeden ogólny kod produktu. Super BOM jest zachowywany dla takiego materiału składającego się ze wszystkich możliwych alternatyw. Utrzymywane jest również rutowanie obejmujące wszystkie możliwe operacje, które można wykorzystać. Zazwyczaj konfigurowalny materiał jest używany w środowisku Made To Order (MTO). Jednak często planowane konfiguracje mogą być planowane z wariantem materiałowym, który musi mieć rekord danych podstawowych materiału. Zatem Warianty Materialne mogą mieć zapasy i wartość. W zależności od wartości charakterystycznych wybranych w zleceniu sprzedaży, tworzone jest zestawienie BOM zlecenia sprzedaży. Operacje routingu są również wybierane w zależności od tego, które składniki BOM są do nich przypisane. P: Czy lista źródeł automatycznie pojawi się w katalogu głównym materiału jako domyślna, jeśli jest utrzymywana na poziomie zakładu przy użyciu OME5 A1: Jeśli utrzymałeś wymaganie listy źródeł w OME5 i nie zachowałeś listy źródeł dla materiału. Po nie można zwolnić. Musisz utrzymywać listę źródeł dla wszystkich materiałów w zakładzie, w którym ustawiony jest wskaźnik, jeśli utrzymujesz listę źródeł na poziomie zakładu. W przeciwnym razie możesz użyć rekordu informacyjnego, aby zrobić to automatycznie. P: Mamy jedną firmę z fabryką i inną firmą z organizacją sprzedaży. Który jest lepszy wybór między tymi - PO lub zamówienia transferu fotografii. Odp .: Zlecenia transportowe firmy krzyżowej Zamówienia można składać. Skonfiguruj za pomocą OMGN transakcji. W zależności od wysyłania i odbierania instalacji, utrzymuj organizację sprzedaży i dane klientów w zakresie dostosowywania. Utrzymaj fabrykę dostarczającą jako sprzedawcę i dołącz ją do dostawcy w Master dostawcy. Typ materiału musi być HALB lub HAWA. Upewnij się, że firma z organizacją sprzedaży ma zakład zajmujący się składowaniem. Zastosowano PO, a nie PO. Skonfiguruj SD dla rozliczeń między firmami, aby umożliwić pobranie procedury wyceny dla rozliczeń. Wykonuj dostawę za pośrednictwem listy dostarczonych procesów i rozliczeń za pośrednictwem listy transakcji. P: Możemy sprawić, że pole będzie obowiązkowe. Chcemy ustawić wartość domyślną dla konkretnego pola w danych podstawowych materiału. Powiedzmy, Chcemy, aby wskaźnik okresu w widoku MRP2 był P. Jaki jest najlepszy sposób A: Użyj wariantu transakcji. Transakcja SHD0, a następnie Transakcja SE93. P: Jak możemy śledzić rekwizycje, dla których ustawiono wskaźnik usuwania. Czy możemy śledzić datę, w której został ustawiony wskaźnik usuwania A: Możesz odsyłać tabele zmian cdpos i cdhdr. Możesz również odnieść transakcję ME53 pod ścieżką menu goto-statistics-changes, w której zapisywane są wszystkie dzienniki audytu zmian, w tym usuwanie. P: Czy można wygenerować zgłoszenie zapotrzebowania (PR) w odniesieniu do umowy terminarzowej? Odp .: PR może zostać utworzony w odniesieniu do innego PR i nie można go utworzyć, odwołując się do umów PO lub umów terminarzowych. Harmonogram amp PO jest tworzony i kontrolowany przez organizacje zakupujące. PR może być tworzony przez nawet końcowych użytkowników. Aby utworzyć PR w odniesieniu do innego PR, postępuj zgodnie ze ścieżką menu: Purchasing-Requisition-Create. Requisition-Kopiuj odniesienie i wprowadź. Jednak wymóg można wygenerować w odniesieniu do umowy terminarzowej podczas uruchamiania MRP. Aby tak się stało, lista źródeł musi być zachowana dla tej kombinacji produkt-sprzedawca, a MRP powinna być odpowiednio ustawiona. P: Gdzie mogę znaleźć najnowszą cenę zamówienia zakupu i najnowszy numer zamówienia zakupu dla materiału A: Logistics-Material Management-Purchasing-Master danych-Rekord informacji-Wyświetlanie listy-Zamówienie Historia ceny P: Automatyczne generowanie PO jest przy użyciu Automatycznie za pomocą opcji Zapotrzebowanie na zakup przy zakupie - Zapotrzebowanie - Śledź funkcje - Twórz PO. Jednak zamówienia PO nie można utworzyć automatycznie po uruchomieniu MRP. Czy w SAP istnieje przepis, aby automatycznie wydawać zamówienia zakupu po uruchomieniu MRP? Odp .: Zaznacz pola automatycznego PO i listy źródeł w widoku zakupu wzorca materiałowego dla dostawców, którym chcesz automatycznie wydać PO. Utwórz rekord informacji o zakupie. Utwórz listę źródeł. W ostatniej kolumnie na ekranie szczegółów listy źródłowej sprawdź w polu dotyczącym MRP odpowiednie parametry dla uruchomionego MRP. Ale zamówienia PO nie można utworzyć automatycznie po uruchomieniu MRP. Automatyczna flaga tworzenia PO umożliwia uruchamianie zadania wsadowego, które spowoduje konwersję wszystkich wybranych zgłoszeń zapotrzebowań, które mają być konwertowane w ramach zamówień zakupu w tle. Możesz rozważyć uzgodnienia dotyczące harmonogramu, jeśli chcesz, aby MRP wyrzucało zamówienia zakupu. Ustaw flagę na liście źródłowej dla umowy harmonogramu na 2, umożliwiając MRP wydzielenie harmonogramów dostaw dla przyszłych wymagań. Jeśli chcesz naprawić harmonogram w określonym czasie, masz dwie opcje. 1. Korzystanie ze strefy firmy - obsługuje wszystkie zamówienia w tym okresie. Wyświetl dodatkowy ekran danych umowy harmonogramu na poziomie materiału dostawcy. 2. Czas planowania - wszystkie nowe zamówienia poza planem czasowym - patrz widok MRP 1 głównego materiału P: Chciałbym, aby funkcja Konwertuj MRP wygenerowała 100 PR na 100 PO automatycznie. Nie pojedynczo ręcznie. Czy jest to możliwe A: Użyj transakcji ME59 P: Jak wydrukować Raport faktur niezatwierdzonych, który pokazuje zamówienia zakupu, dla których otrzymano towary. ale jeszcze nie zafakturowane. Wymagamy tego raportu z sumami częściowymi i powiązanymi z fakturami niezafakturowanymi Rachunek KG: Raport RM07MSAL analizuje salda GRIR według otrzymanych towarów, ale nie zafakturowanych, a otrzymane faktury w przypadku, gdy nie zostały w pełni dostarczone. P: Jak mogę obliczyć cenę netto inforecord dla danej daty A: Symulacja ceny uruchomienia w LIS-Purchasing na rekordzie Vendor-info i Określ wymaganą datę. (Kod transakcji to MEIL) P: Czy możemy wydać zamówienie z ceną równą zero. (jak w przypadku bezpłatnego zlecenia sprzedaży SD) A: Utwórz PO z polem IR odblokowanym na ekranie szczegółów pozycji i zmień cenę pozycji na 0. P: Cenę netto oblicza się, podsumowując rodzaj warunku ceny brutto i odejmowanie, dodając odpowiednio wszystkie typy typów zniżek. Każdy rodzaj warunku, który nie jest oznaczony jako statystyczny, będzie brany pod uwagę przy obliczaniu ceny netto. Mamy dopłatę, która nie jest oznaczona jako statystyczna i powinna być uwzględniona w cenie netto, ale wykluczona w wartości podstawy opodatkowania. Czy mogę mieć procedurę, w której podatki są obliczane na podstawie ceny netto wyliczonej do rodzaju warunku NAVS, a następnie mają ten dodatkowy typ dopłaty A: Utwórz schemat cenowy z wszystkimi warunkami niezaznaczonymi w kolumnie Statystyka, jeśli potrzebujesz, aby wszystkie warunki zostały obliczone. Na przykład. W tym schemacie: - Kwota netto zostanie obliczona z PB00, RA01, ZMUP, ZDIS. - Podatek zostanie obliczony na podstawie PB00, RA01, ZMUP. Łączna kwota zostanie obliczona na podstawie kwoty netto i podatku. Tak więc ZDIS zostanie uwzględniony w kwocie netto i wykluczony z tytułu podatku. P: Czy możemy zmienić nazwę dostawcy w PO wydanym na innym dostawcy A: NIE. Możesz utworzyć kolejną dostawę po dostawcy wymaganą przez referencję do dowolnego zamówienia. P: Chcemy zwrócić niewykorzystane materiały zakupione od dostawcy i zaktualizować zapas lub konto wydatków. Jak to zrobić skutecznie A: 1. Użyj typu ruchu - 122, aby cofnąć odbiór i ponownie otworzyć zamówienie zakupu. Można to zrobić, jeśli można zidentyfikować PO, z której otrzymano materiał. Ponadto kredyt będzie taki sam jak cena zakupu 2. Specjalny typ ruchu musi zostać skonfigurowany, jeśli zamówienie nie jest znane. Cena może być negocjowana ze sprzedawcą. P: Jak zdefiniować nową walutę. Jak ustawić liczbę miejsc dziesiętnych więcej niż dwie A: Zdefiniuj nową walutę w Dostosowywanie za pomocą transakcji OY03 Jeśli zmienisz bieżącą walutę, wszystkie dokumenty księgowe zostaną ponownie ocenione przez R3, co może spowodować niekorzystne zmiany w Twoich danych finansowych. Użyj transakcji OY04, aby przypisać liczbę cyfr do nowej waluty OBBS, aby zdefiniować współczynniki konwersji dla przeliczania walut OB08, aby wprowadzić kursy wymiany XK02, aby przypisać nową walutę do dostawcy Master ME11, aby utworzyć rekord informacji o zakupie Utwórz dokumenty MM z nową rozszerzoną ceną. Jednak zauważysz, że dokumenty księgowe nadal będą odzwierciedlać dwucyfrową cenę i zaokrąglone do najbliższej 1100-tej. P: Nasz dostawca dostarcza swój produkt na aukcję. Sprzedajemy go na aukcji i płacimy dostawcy. Jaki jest najlepszy sposób na radzenie sobie z tym A: Możesz wypróbować proces wysyłki. W tym procesie Sprzedawca przechowuje towary do momentu ich sprzedaży. Cena dla dostawcy może zostać zresetowana, gdy towary zostaną sprzedane w celu uregulowania zobowiązań konsygnacyjnych. P: Jak mogę otworzyć poprzedni okres MM. Odp .: Transakcja - Ścieżka menu MMPV - Logistyka - Zarządzanie materiałami - MaterialMaster - inne - Zamknij okres P: Możemy sprawić, że określony wskaźnik będzie obowiązkowy. Czy mogę mieć wartość domyślną dla wskaźnika podczas tworzenia mastera materiału, który można zmienić później w MM02 A: Spróbuj użyć wariantu transakcji, kod transakcji SHDO. A następnie SE93. W SE93 wybierz opcję wariantu transakcji P: Jak wygenerować raport o anulowanym zamówieniu zakupu. A1: Użyj zapytania z tabelą EKKO, której pole LOEKZ jest wskaźnikiem usunięcia. A2. Przejdź do ekranu początkowego zakupów. Następnie przejdź do WYŚWIETLANIE ZBIORU - WYŚWIETLANIE LISTY - PO NUMERZE POZYCJI - EDYCJA - WYBÓR DYNAMICZNY. Umożliwia to wybranie niektórych pól z tabeli EKKO i EKPO. Wskaźnik usunięcia można również zobaczyć tutaj. Użyj dynamicznych wyborów, aby określić kryteria wyboru i uruchomić raport. A3: Możesz to również zrobić poprzez IMG Przejdź do Transakcji OMEM lub ścieżki menu - MM - Zaopatrzenie - Raportowanie - Zachowaj Listy Zakupów Kliknij na Zakres listy Utwórz nowy wpis. Sprawdź pole Zmień dokument. Nazwij nowy zakres z odpowiednią nazwą. Pojawi się teraz w polu Zakres listy na wszystkich ekranach Wyświetlania listy zakupów. Dane wyjściowe pokażą szczegóły zmian, takie jak data i godzina zmiany, stara wartość, nowa wartość itp. P: Jak możemy wykryć zmianę w zamówieniu zakupu. Odp .: Dla zmian poziomu nagłówka: Idź do nagłówka - statystyki - zmiany dla zmian poziomu przedmiotu: Przejdź do elementu - statystyki - zmiany P: Chcemy wyświetlić ekran, aby pokazać całkowitą wartość PO przed zapisaniem zamówienia, aby użytkownik może zdecydować, czy zapisać PO, czy odrzucić. Jaka jest najlepsza droga. Odp .: Wypróbuj EXITSAPLEINS001. Jest wprowadzany podczas operacji składowania zamówienia. Możesz przejrzeć PO, wyświetlić okno dialogowe, korzystając z jednej z funkcji POPUP, umożliwiając użytkownikowi podjęcie decyzji o zapisaniu lub anulowaniu zamówienia. P: Tekst pozycji PO jest przyjmowany z wzorca materiałowego. Tekst ma status adoptowany i nie jest przechowywany w tabelach ID tekstu STXH i STXL. Dlatego program drukowania nie może wydrukować tych tekstów. Jak możemy rozwiązać ten A: Teksty zamówień zakupu mogą zostać przyjęte z rekordu Info lub wzorca materiału. Wszystkie teksty zostają ostatecznie zapisane w tabeli STXH przy użyciu różnych aplikacji tekstowych. Incase z tekstem nagłówka PO to EKKO i PO Tekst pozycji to EKPO. Nawet jeśli teksty zostaną przyjęte z jednego z nich, istnieje możliwość, że można je zmienić na poziomie zamówienia. Zostanie on zapisany przy pomocy obiektu EKKO lub EKPO. Nie ma potrzeby przechowywania go na poziomie zamówienia, jeśli nie ma zmian w tekście na poziomie zamówienia. Wypróbuj te: sprawdź teksty w EKKO lub EKPO (w zależności od nagłówka lub poziomu przedmiotu) Jeśli żaden tekst nie zostanie zwrócony z powrotem, sprawdź obiekt EINA dla rekordu informacyjnego lub MATERIAŁU dla długiego tekstu głównego materiału. (Tabela jest taka sama, np. STXH) P: Podczas tworzenia zamówienie zakupu widzimy, że istnieje Info rec. zaktualizować na ekranie szczegółowym elementu skrzynki. Jak możemy zmienić domyślne ustawienie dla tego pola A. W konfiguracji zakupu MM (użyj kodu transakcji: OMFI), możesz przypisać domyślną wartość aktualizacji rekordów informacji dla kupujących, a następnie przypisać ją za pomocą ID parametru EVO (sprawdź dokumentację konfiguracyjną) P: Chcę mieć wiele adresów dostawcy - dla np. mailing, wysyłka, przekaz zapłaty, kilka adresów rozliczeniowych itp. Załóżmy, że mamy 25 adresów dla jednej firmy, co jest najlepszym sposobem bez tworzenia 25 oddzielnych firm i ich adresów. A: Możesz rozwiązać ten problem za pomocą funkcji partnera. Korzystając z transakcji WOLP, można zdefiniować role partnerów i schematy partnerów na poziomie dostawcy i zakupu. Utwórz tyle numerów dostawców, ile jest wymagane (powiedz 25-w tym przypadku) i przypisz do odpowiednich ról partnera. P: Lista źródeł jest tworzona dla materiału tj. wymagana lista źródeł jest zaznaczona. Po utworzeniu zamówienia może zostać wybrany inny sprzedawca, a nawet jeśli zaznaczono wskaźnik naprawy na liście źródłowej, system wyświetla tylko komunikat ostrzegawczy. W jaki sposób możemy naprawić zamówienie zakupu tylko dla dostawcy z poprawką ed dla materiału. A1: Spróbuj zmienić komunikat ostrzegawczy na komunikat o błędzie. Zanotuj numer wiadomości. Następnie użyj menu OLME - komunikat o systemie ochrony środowiska. A2: Zaznacz Lista źródeł wskaźnika w oknie głównym materiału (widok zakupów) Zaznaczając to, zamówienie będzie możliwe tylko ze źródeł określonych na liście źródłowej. Możesz również pomyśleć o nadaniu pola obowiązkowi w mistrzu materiału. P: Chcemy kod dostawcy jako abc1234, gdzie pierwsze 3 znaki są alfą, a cztery ostatnie cyfry to cyfry numerów seryjnych. Jakie jest rozwiązanie A: Użyj wyjścia użytkownika. Za pomocą tego wyjścia użytkownika można sprawdzić, ale nie można wymusić na użytkownika wprowadzenia wartości poprawnie. P: Chcemy utworzyć listę Preferowanych dostawców, aby umożliwić użytkownikom określenie dostawcy, który ma być wywołany dla materiałów wymaganych podczas podnoszenia zapotrzebowania. Jaki jest najlepszy sposób A. Użyj transakcji ME01, aby zachować listę źródeł. W preferowanym dostawcy kliknij pole wyboru Napraw. Ten preferowany sprzedawca jest automatycznie przypisywany za każdym razem, gdy wywoływana jest funkcja Follow dla twojego PR (Create PO). P: Jaki jest standardowy sposób SAP do usuwania wszystkich dostawców centralnie z systemu A: 1. Zaznacz dostawców do usunięcia: XK062. 2. Uruchom SAPF047, który tworzy wpis w wewnętrznej tabeli SAP, która jest używana później. 3. Uruchom SAPF058. Sprawdź opcję General Master record i MM Data boxes, Test Run off. Wprowadź organizację zakupu. 4. Uruchom SAPF058. Sprawdź opcję General Master record i FI Data box, Test Run off. Wprowadź organizację zakupu. Programista ABAP może stworzyć program ABAP, aby to zrobić. P: W jaki sposób możemy utworzyć jeden dokument inwentaryzacyjny z wszystkimi materiałami do zliczenia, zamiast generować jeden dokument dla każdego materiału A1: Można przeprowadzić transakcję MI01 - odwołując się do miejsca przechowywania wzmacniacza instalacji. Możesz wtedy wprowadzić tyle materiałów inwentarza, ile chcesz. A2: Ustaw maksymalną liczbę elementów na 50, używając transakcji MICN. To samo można ustawić za pomocą transakcji OMCN. P: W jaki sposób konto GRIR jest powiązane z zapasem. Odp .: Jeśli jesteś zaangażowany w inwentaryzację, potrzebujesz konta GRIR (Konto Inwentarza), gdy IR zostanie zaksięgowane. Jeśli nie jesteś zaangażowany w inwentaryzację, wtedy system nie potrzebuje konta GRIR, gdy IR jest zaksięgowane, system potrzebuje konta GL zamiast konta GRIR. P: Wypróbowaliśmy RMCB0300, aby znaleźć wartość logiczną dla pozycji towarowej według daty. Ale po ponownej wycenie wartość zapasów jest obsługiwana przez miesiąc zamiast daty. W jaki sposób możemy znaleźć wartość logiczną dla pozycji towarowej według daty. Odp .: Użyj ścieżki menu MC49 transakcji: 1. Systemy informacyjne - Logistyka - Zarządzanie zapasami - Materiał - Ocena dokumentów - Wartość zapasów - Średnia zapasy lub 2. Logistyka - Kontrola logistyki - Kontrola zapasów Środowisko - Ocena dokumentów - Wartość zapasów - Średnia wartość zapasów. P: Jak możemy przenieść zapasy z jednego dostawcy do innego dostawcy. Odp .: DO 542, a następnie 541 dla nowego dostawcy. P: Jak mogę anulować wystawioną fakturę. Komunikat o błędzie BSEG-GSBER nie jest polem wejściowym. Nawet notatka OSS-94932 nie pomogła. Odp .: Błąd wynika z wyłączenia pola Obszar biznesowy w grupie statusu pola. Dzięki temu, podczas cofania dokumentu, system znajduje to pole, które jest tłumione, a zatem nie posuwa się dalej. Zlokalizuj grupę statusu pola dla konta recco wprowadzonego do wzorca dostawcy i odpowiedniego wariantu statusu pola. W IMG przejdź do FI Ustawienia globalne - Dokumenty - Pozycje linii - Sterowanie - Zachowaj wariant statusu pola. Tutaj dla odpowiedniego wariantu statusu pola i grupy statusu pola można znaleźć pole obszaru biznesowego zostało wyłączone. P: Miejsce składowania z innego zakładu może zostać przypisane do magazynu dowolnej fabryki. Ale inne miejsce przechowywania w tej samej instalacji nie może być przypisane do tego samego numeru magazynu. Czemu. Odp .: Różne miejsca składowania z różnych zakładów mogą być przypisane do tego samego magazynu. Jednak różne lokalizacje magazynowe w obrębie tej samej fabryki nie mogą być przypisane do tego samego numeru magazynu. Te miejsca przechowywania mogą być zdefiniowane jako typy przechowywania lub sekcje przechowywania. P: Używamy tylko stałych kontenerów i nie chcemy używać automatycznego tworzenia binów ani żadnej strategii usuwania ładunków z magazynu. W jaki sposób pomaga mi Housing Ware. Odp .: Możesz przejść do modułu Ware House, jeśli masz materiały w więcej niż jednym pojemniku, możesz zarządzać kilkoma różnymi rodzajami przechowywania (wysoki regał, blok.) - potrzebujesz bardzo elastycznej kontroli wydruków Planowanie oparte na zużyciu P: Mamy w tym przypadku procedura dotycząca wielkości, która tworzy więcej propozycji zamówień. W jaki sposób ustalasz wartość graniczną dla maksymalnej liczby propozycji zleceń MRP według daty w IMG: W ramach dostosowywania, baw się przy zarządzaniu materiałami, w oparciu o planowanie oparte na wszystkich instalacjach P: Jaka jest różnica między planowanym zużyciem a nieplanowanym zużyciem. Czy możliwe jest obliczenie zapasów bezpieczeństwa na jednym z tych A: Podczas dostosowywania typów ruchu (OMJJ) określa się, który zestaw wartości zużycia zostanie zaksięgowany podczas przemieszczania materiału. Dla niektórych może to zawsze być całkowite zużycie, a dla niektórych zawsze jest to nieplanowane, a dla niektórych jest zależne od tego, czy problemy zostały wykonane w związku z rezerwacją, tj. planowane zużycie. Sposób, w jaki te wartości zużycia są brane pod uwagę w MRP, określa się w dostosowywaniu typów MRP. W przypadku planowania punktu ponownego zamawiania (VM) całkowite zużycie jest wykorzystywane do obliczenia zapasów bezpieczeństwa i punktu ponownego zamawiania. W przypadku planowania opartego na prognozie (VV) całkowite zużycie jest wykorzystywane do budowy prognozy, która posłuży do zestawienia propozycji zamówień. W przypadku deterministycznego MRP (PD) nieplanowane zużycie jest wykorzystywane do obliczenia prognozy, która z kolei jest dodawana do faktycznego zapotrzebowania. P: Próbujemy wykorzystać rezerwacje, aby zablokować istniejące, nie ograniczone zasoby roślinne, względem pozycji zamówienia z zamówienia sprzedaży. Jednak rezerwacja jest uwzględniana w pliku planowania po uruchomieniu MRP. Chcemy wyłączyć rezerwację w MRP. Jak mogę to zrobić A: Użyj transakcji OPPI. Ścieżka menu. Dostosowywanie-Produkcja-MRP-Planowanie-Obliczenia MRP-Stock-Definiowanie dostępności Sprawdź Blok zapasów P: Nie chcemy konwertować zleceń składowanych na zapotrzebowania w naszym przebiegu MRP i zachować niektóre materiały na etapie planowanych zamówień. Czy możemy to zrobić A: Sprawdź wskaźnik w transakcji OPPR. Przypisz wskaźnik określający tylko planowane zamówienia. P: Możemy utworzyć dwa zamówienia zakupu dla pełnej ilości amp-ilości z jednego zgłoszenia zapotrzebowania. dwa paragony towarowe i wpływy z rachunków w odpowiednich OP. Jak możemy uniknąć tego rodzaju podwójnych transakcji. Odp .: W przypadku OP: Zdefiniuj uprawnienia nabywcy kupującego w dostosowywaniu do zakupów, tam możesz odznaczać dopuszczenie PO wo referencji. Autoryzacja czynnościowa kupujących. say abc można utworzyć za pomocą kodu transakcji OMET. Przypisz tę abc do konkretnego użytkownika za pomocą ID parametru EFB (trans su52). W przypadku GR i IR: Utwórz komunikat ostrzegawczy jako błąd w dostosowywaniu wiadomości odpowiednio w Zarządzanie zapasami lub Weryfikacja faktury. Dla IR: Zaznaczyć wskaźnik w dostawcy głównym dla sprawdzenia podwójnych faktur. P: Czy istnieje transakcja lub raport dostępny do wyświetlenia złomowanej ilości konkretnego materiału, w którym wydawanie towarów odbywa się za pomocą ruchu typu 551 A: Jeśli chcesz zarządzać inwentarzem Złom, utwórz kolejny materiał ID na złom i odbierz jako produkt uboczny produkt. Kiedy wystawiasz towary na ruch typu 551, materiał jest usuwany z ekwipunku, zapisując go w książkach. P: Chcemy przeprowadzić planowanie wielu zakładów dla 3 zakładów A, B i C., w których wymagania zakładu A i B są przekazywane do zakładu C. Zakład C powinien skonsolidować wymaganie i przekształcić te wymagania w zapotrzebowanie, a następnie w OP. Kiedy planujemy w zakładzie C, nie jesteśmy w stanie zobaczyć wymagań dla rośliny A i rośliny B. Używamy specjalnego klucza zamówieniowego 40 dla wszystkich planowanych materiałów. Czy możemy przeprowadzić planowanie wielu zakładów na poziomie zakładu, a także poziom materiału A: Specjalny klucz zamówień jest zdefiniowany dla zakładu planowania i nie zawiera zakładu dostarczającego. Ten klucz może zostać skopiowany w celu utworzenia nowego klucza. Następnie wejdź do zakładu zasilającego. Użyj tego klucza w głównym materiale. Teraz wszystkie wymagania zakładu A i B zostaną nazwane w zakładzie planistycznym C. P: Odbieramy towar z PO. Jak możemy sprawdzić, czy dostępne jest WYŁĄCZENIE UŻYTKOWNIKA, które jest uruchamiane przed zapisaniem dokumentu. Odp .: Wyjście użytkownika w twoim przypadku może być MBCF001 i użyj transakcji SMOD, aby wyszukać wyjścia użytkownika P: W schemacie wyceny MM. istnieje lista wyboru od A do M i od 1 do 8. Jak możemy skorzystać z pola podsumowania warunków. O: Pole sumy części w schemacie cen jest przydatne w wielu przypadkach. W przypadku Ex: 1 oznacza przeniesienie wartości do KOMP-KZWI1. 7 służy do decydowania na podstawie, do którego obliczenia rabatu późniejszego rozliczenia. S służy do ostatecznej ceny netto, rabatu gotówkowego, rabatów i wszelkich innych warunków, w tym danych statystycznych. Do raportowania w LIS Używane w układzie do drukowania. P: Są pewne skargi, że chociaż dane są poprawne w User Info (USR03). Zamówienie zakupu jest drukowane z niewłaściwymi informacjami. Na przykład: numer telefonu. Gdzie mogę znaleźć poprawne informacje o grupie zakupu A: informacje o zakupie grupy znajdują się w tabeli T024. P: Jakie tabele są zwykle używane w przypadku zapytań MM. Odp .: Niektóre tabele są wymienione poniżej. Jednak wielu innych można zobaczyć za pomocą pomocy technicznej po aktywowaniu zapytania P: Jakie są typowe kody transakcji dla Wzmacniacza IM PO. Odp .: Kody transakcji można sprawdzić za pomocą ścieżki menu System-Service-Status. Kody transakcji IM rozpoczynają się od MBxx. Kody transakcyjne PO zaczynają się od Mexx. P: Podczas dobrego wydania produktu magazynowego (HIBE), przypisujemy za pomocą automatycznego przypisania konta konto GL w odniesieniu do klasy wyceny produktu. Chcielibyśmy jednak zmienić to konto KG automatycznie, w zależności od centrum kosztów, w którym produkt został zgłoszony do konsumpcji. Jak możemy to zrobić A: Wypróbuj OKB9, gdzie znajdziesz tabelę przyporządkowania konta centrum kosztowego. Jednak to konto KG staje się domyślne dla wszystkich produktów używanych przez centrum kosztów. Zauważ, że klucz procesowy GBBVBR reguluje księgowanie kredytowe dla problemów z centrum kosztów w Automatycznym przypisywaniu rachunków (AAA). Jeśli chcesz zmienić przypisanie konta do materiałów wyjątków. spróbuj następujących opcji: 1. We wszystkich materiałach wyjątków zdefiniuj nową klasę wyceny i skonfiguruj wszystkie konta księgowania zapasów dla tej klasy wyceny wyjątków. Tutaj AAA automatycznie wybiera GL ac. 2. Na ekranie zapasów pozwól użytkownikowi ręcznie wprowadzić GL ac. Skonfiguruj IMG w ekwipunku, aby konto użytkownika unieważniało konto AAA 3. Zdefiniuj nowy typ ruchu, kopiując 201, aby powiedzieć 901. Następnie w wycenie IMG zdefiniuj klucz transakcji dla 901 w ramach grupowania kont dla ruchu. typy. Zdefiniuj konta KG dla tego nowego klucza transakcji. W przypadku wyjątków użytkownicy muszą używać tego nowego rodzaju ruchu. P: Określiliśmy w MRP dla tworzenia zapotrzebowań. Typ dokumentu tworzonych zapotrzebowań jest zawsze typu NB. Jak możemy zmienić utworzony typ dokumentu A: Poleć transakcję OMH5. Określ wymagany typ dokumentu w ME51. P: Stworzyliśmy przepływ pracy dla procesu zatwierdzania zapotrzebowania zakupu. Kiedy zostanie wywołane zdarzenie (BUS2009, RELEASESTEPCREATED), aby uruchomić WF. pojawia się następujący komunikat o błędzie Element roboczy XXXXXX: Połączenie z obiektem BUS2009 Zdarzenie ODRZUCONE nie może zostać zapisane. Diagnoza: Nie można wprowadzić powiązania instancji między wymaganym zdarzeniem a określonym obiektem roboczym w tabeli powiązań typów menedżera zdarzeń. Powodem jest błąd bazy danych lub błąd podczas generowania wewnętrznych numerów powiązań. Co należy zrobić: Sprawdź obiekt zakresu numerów SWEEVTID Jak to naprawić 1. Należy zaktualizować zakres numerów dla obiektu zdarzenia SWEEVTID z transakcją SNRO. Np .: SWEEVTID: 01 000000000001 999999999999. 2. SWE2, podwójne kliknięcie na pozycje BUS2009, sprawdzenie pola GLOBAL, pole ENABLE zostanie zaktualizowane 3. Błąd podczas wykonywania przepływu pracy. Nie zdefiniowano kodu transakcji SWLE. Zastosuj notatkę OSS 43986 do naprawy. P: Jak możemy ustawić Taxcode jako domyślny na ekranie szczegółów zamówienia zakupu. A1: Użyj warunku typu NAVS z sekwencją dostępu 0003, aby domyślnie wprowadzić kod podatkowy w pozycji zamówienia zakupu przy użyciu warunków. A2. Idź do IMG. Gospodarka materiałowa - zakupy - przetwarzanie zamówienia zakupu - zdefiniowanie układu ekranu na poziomie dokumentu. Wyszukaj transakcję ME21. Kliknij dwukrotnie ME21. Następnie wyszukaj kod podatkowy. Wskazane jest również skonfigurowanie rekordu informacyjnego. Kod podatkowy powinien być wymaganym wpisem, a cokolwiek tu określisz będzie domyślną wartością w zamówieniu zakupu. Zarządzanie materiałami - zakup - rejestr informacji o zakupie - zdefiniuj układ ekranu. Kiedy tu znajdziesz, wyszukujesz transakcję ME12, kliknij dwukrotnie tutaj, aby wyświetlić wskaźnik podatku VAT. P: Zdefiniowaliśmy EA (każdy) jako 0 miejsca po przecinku w konfiguracji. Jednak transakcja ME2L pokazuje to pole z trzema miejscami po przecinku. Jak zmienić rzeczywistą liczbę miejsc dziesiętnych? Odp .: Ilość (MENGE) w tym raporcie musi być ustawiona na 3 miejsca dziesiętne. Tabela EKPO może wymagać odpowiedniej korekty. P: Stworzyliśmy nowy typ ruchu i przypisaliśmy go do linii harmonogramu. Po zaksięgowaniu wydania towaru wiadomość - rodzaj ruchu zzz jest niedozwolony w przypadku przemieszczania towarów przez klienta. Dlaczego A: Użyj kodu transakcji OMJJ i sprawdź dozwolone transakcje, aby dostosować typy ruchu. P: Czy możliwe jest wygenerowanie listy pakowania dla towarów wydanych w MM A: SD amp Ware Zarządzanie magazynem ma funkcjonalność list pickingPacking. P: Dla przepływu pracy skonfigurowano: Organizacja przepływu pracy Struktura z 2 pozycjami została utworzona i przypisano osobę do obu pozycji Przypisywanie zadań do agenta TS 00007986 Zlecenie wydania - DO ZADAŃ TS 00008014 Odmówiono wydanie zgłoszenia zapotrzebowania - OGÓLNE TS 00008018 Zapotrzebowanie wydane - OGÓLNE TS 00008348 Reset wydania zlecenia - OGÓLNE WS 00000038 Przepływ pracy dla zapotrzebowania zapotrzebowania zakupu - DO ZADAŃ 3.Aktywuj powiązanie zdarzeń WS 00000038 Przepływ pracy dla zgłoszenia zapotrzebowania zakupu WE BUS2009 RELEASESTEPCREATE Zapotrzebowanie na zakup Wymagane jest uruchomienie kroku tworzenia wydania 4.Aktywne kody zwolnienia dla przepływu pracy 1 Rozdzielczość roli z grupa, kod i instalacja (T16FW) 5. Przypisane kody zwolnienia do agenta (ZADANIA utworzone w 1) Pojawia się następujący błąd Pozycja pracy 60772: Połączenie z obiektem BUS2009 Zdarzenie ODRZUCONE nie może zostać zapisane. A: Użyj transakcji SWE2. Upewnij się, że obiekt ODDANIE zdarzenia BUS2009 jest włączony. Cała zawartość witryny to Copyright erpgreat oraz autorzy treści. Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie nazwy produktów są znakami towarowymi odpowiednich firm. Witryna erpgreat nie jest w żaden sposób powiązana z SAP AG. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić integralność treści. Informacje wykorzystywane na tej stronie są na własne ryzyko. Treści na tej stronie nie mogą być powielane ani rozpowszechniane bez wyraźnej pisemnej zgody firmy erpgreat lub autorów treści. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą Umowę użytkownika i Politykę prywatności. Slideshare wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i umową użytkownika. Explore all your favorite topics in the SlideShare app Get the SlideShare app to Save for Later even offline Continue to the mobile site Upload Login Signup Double tap to zoom out All movement types in sap Share this SlideShare LinkedIn Corporation copy 2017Slideshare uses cookies to improve functionality and performance, and to provide you with relevant advertising. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą Umowę użytkownika i Politykę prywatności. Slideshare wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i umową użytkownika. Odkrywaj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare do Save for Później nawet w trybie offline Przejdź do strony mobilnej Prześlij Zaloguj się Zarejestruj się Kliknij dwukrotnie, aby pomniejszyć Sap transaction codes Udostępnij to SlideShare LinkedIn Corporation copy 2017

No comments:

Post a Comment